НАВЧАЛЬНІ БУДНІ 2 КЛАСУ

Учитель 2 класу Романова Наталія Юріївна працює над методичною темою «Розвиток дрібної моторики у учнів початкових класів спеціальної школи». Тренування пальців рук дітей покращує не лише рухові можливості дитини, а й розвиток психічних і мовленнєвих навичок. Рухи рук тісно пов’язані з мовленням, вони є одним з факторів його формування. Рухи пальців стимулюють розвиток центральної нервової системи і прискорюють розвиток мовлення дитини. В свою чергу, формування рухів руки тісно  пов’язане з розвитком рухового  аналізатора і зорового сприймання, різних видів чутливості, просторового орієнтування, координації рухів тощо. Усе починається з невеликої швидкості, напруги в рухах, неточності. Далі – поступове зникнення неточностей у рухах. Далі – автоматизовані рухи, які не є енерговитратними для дитини. До цього треба прагнути. Адже якщо дитина спрямовуватиме багато зусиль на регуляцію моторної сфери, вона вичерпуватиметься. Зрештою, у дитини буде розсіяна увага, слабка пам’ять, сильна втомлюваність, низька працездатність, негативізм, інші негативні поведінкові прояви. Така складна, але важлива робота, на практиці втілюється у невимушений форми під час уроків та у позаурочний час. Діти із задоволенням малюють, ліплять, створюють макети з конструктора, опановують шнуровку, пазли та ще багато різних творчих вправ для розвитку «слухняних пальчиків» та усного мовлення.