Науковці виділяють творчість наукову, технічну, літературну, музичну, образотворчу, ігрову, навчальну, побутову, ситуаційну, комунікативну тощо. Звісно, така класифікація умовна. У реальному житті ми маємо справу переважно не з «чистими» видами творчості, а з їх комбінацією.
Створення нового – головна характеристика творчості. А діти вміють вражати. І в цьому можна переконатися, переглянувши роботи дітей нашого закладу.
Для розвитку творчих здібностей вихованців створені всі умови: працюють гуртки за інтересами (малювання «Кольорова палітра», «Вікно в природу», танцювальний «Гармонія», хоровий «Веселі нотки», театральний «Казкова мозаїка», ниткографії «Чарівна нитка», етнографічний «Рідними стежками»), проводяться конкурси, виставки, святкові концерти, театралізовані постановки, екскурсії до музеїв, художніх галерей.
Творчість сприяє розвитку образного мислення, асоціативної пам’яті, художньої уяви, фантазії під час створення власних образів у дитячих роботах; формуванню прикладного творчого мислення та реалізації власних задумів; розвитку навичок абстрактного мислення, пошуку неординарних рішень у використанні різноманітних матеріалів та технік виконання; мотивуванню дітей до роздумів та спілкування на тему прикладного мистецтва й реалізації власних задумів; виховання морально-естетичних та вольових якостей, художньо-естетичних смаків та інтересів, працелюбності, ініціативності, активності та самостійності; зміцнення психологічних та емоційних стосунків між педагогом та учнями.