КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА № 3» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ у 2020/2021 навчальному році працює над єдиною методичною проблемою: «Корекційно-розвивальне навчання та громадянське виховання – необхідна умова соціальної адаптації дітей».
У закладі організовано роботу п`яти методичних об’єднань:
- Методичне об’єднання учителів початкових класів – голова методичного об’єднання Ніколаєнко Ангеліна Іванівна.
- Методичне об’єднання учителів старших класів – голова методичного об’єднання Філімонова Юліана Аркадіївна.
- Методичне об’єднання учителів трудового навчання – голова методичного об’єднання Круподер Євгенія Василівна.
- Методичне об’єднання вихователів – голова методичного об’єднання
Неонета Ірина Вікторівна.
- Методичне об’єднання класних керівників – голова методичного об’єднання Білоєдова Любов Іванівна.
Зміст роботи шкільних методичних об’єднань: створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників; своєчасне вивчення нормативних документів; проведення методичних заходів спрямованих на розвиток творчих можливостей педагога; узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду; залучення педагогів до дослідницько-пошукової роботи; апробація та введення нових освітніх технологій та систем; створення фонду літератури , аудіо та відеоматеріалів; проведення огляду кабінетів.
Завдання методичних об’єднань:
– підвищення професійної майстерності кожного педагога;
– збагачення і розвиток творчого потенціалу педагогів;
– діагностика і визначення шляхів подолання труднощів у педагогічній діяльності вчителів і вихователів;
– поглиблення методичної підготовки;
– активне впровадження інноваційних форм методичної роботи, досягнень психолого-педагогічної науки;
– стимулювання ініціативи й творчості членів методичного об’єднання.
Форми роботи шкільних методичних об’єднань:
– науково-практична конференція;
– семінар;
– педагогічні читання;
– тренінг;
– засідання «круглого столу»;
– педагогічна виставка;
– відкритий урок;
– позакласний захід;
– взаємовідвідування уроків, самопідготовок, виховних заходів;
– ярмарок-виставка педагогічних ідей;
– конкурс педагогічної майстерності;
– робота творчої групи вчителів;
– узагальнення системи творчої діяльності учителів.