23 листопада 2022 року педагогічний колектив КЗ «ХСШ №3» ХОР брав участь у VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі», яка відбулась на базі кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Навчально-наукового інституту педагогіки і психології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка за підтримки Міністерства науки і освіти України. У проведенні конференції взяли участь наукові і освітні заклади вищої освіти України, які займаються питаннями освіти, корекції та розвитку осіб з особливими освітніми потребами: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, факультет спеціальної та інклюзивної освіти Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка (кафедра спеціальної та інклюзивної освіти), Донбаський державний педагогічний університет. На конференції з доповідями виступали фахівці галузі професійної, загальної, спеціальної та інклюзивної освіти, фахівці галузі охорони здоров’я, соціального захисту населення, наукові працівники з України, Польщі, Америки, Великої Британії, Словакії, Естонії, Грузії, Казахстану. Метою проведення конференції стали питання з актуалізації проблем і визначення стратегії модернізації системи спеціальної освіти та корекційно-реабілітаційної допомоги особам з порушеннями психофізичного розвитку в Україні в умовах воєнного стану. За результатами конференції буде видано збірку статей і тез на тему корекційної педагогіки та інклюзивної освіти, де розмістили свої роботи учителі і вихователі закладу освіти, висвітливши в них власний досвід роботи у спеціальній школі.
Педагогічний колектив КЗ «ХСШ №3» ХОР висловлює велику подяку організаторам конференції за запрошення до участі у заході. Ми вдячні за змістовну, актуальну, корисну та цікаву тематику заходу, за доповіді та досвід роботи учасників з роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, за рекомендації та поради психологічної підтримки як дітям, їхнім батькам, родинам, так і педагогам у воєнний час.