Корекційно-розвивальна робота – вагомий напрям педагогічної діяльності в системі освітнього процесу спеціального закладу освіти. І лікувальна фізкультура (ЛФК) є важливою складовою цієї роботи. Лікувальна фізкультура призначена для оптимізації реалізації найважливіших корекційно-розвивальних завдань адаптивної фізичної культури для учнів. Основною метою предмету «Лікувальна фізкультура» є: гармонізація психофізичного розвитку учнів і корекція його порушень. Мета реалізується вирішенням наступних взаємопов’язаних завдань:
– розвиток координаційних здібностей;
– корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження;
– розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоції дитини (ходьби, бігу);
– профілактика та корекція порушень серцево-судинної системи;
– формування навички правильного дихання в спокої та під час виконання фізичних вправ;
– профілактика та корекція порушень нервової системи;
– формування правильної постави та її корекція;
– корекція сколіозу, кіфозу, плоскостопості;
– профілактика та корекція ожиріння.
Учні із задоволенням відвідують заняття лікувальної фізкультури, виконують фізичні вправи, грають у рухливі ігри, адже рухлива активність – це здоров’я і гарний настрій.